Sunday, February 22, 2009

the journey..(^_^)


akhirnyerr....akhirnyer aku dapat membawa sahabatku ke kg halamanku...

aku tak pasti mereka hepy atau tidak....hope depa hepy...hehehee...almaklumla....

kehidupan keluargaku sederhana jer...tatkala menatap wajah mama tersayang di hadapan pintu,

aku tak bleh memikirkan benda lain lg...rindunye aku pd mama..rindu bermanja dengannyer...

di wajah mama, tergambar kesusahan dan kesulitan yang dilalui..tapi aku kuatkan semangat utk tidak pecahkan empangan di tubir mataku...hmmm....aku peluk and cium mama...sayangg sgt..tp ngan abah..hehehe...salam cket je....sbb abah bru blik mancing mse tu..mucuk la...hehe...ermm..ibu de masak utk aku and kwn2 yang len...sonok dpt mkn rmai2...bila la dapat aku rasai suasana cam tu lagi...mesti aku rindu saat ni suatu mse nanti..kawan2 aku, aku dh anggap cam adik bradik aku...almaklumla, aku adik bradik xrmai..akula bongsu, klu balik kg bleh manja ngan mama jer...hmm...dlm pkul 4 lbih, aku and kawan2 gerak blik segamat...aku tak sanggup nak pandang muka mama lame2...xsanggup....sepanjang perjalanan mcm2 berlaku..klakar2.....tp...aku tau...aku manyak skitkan ati orang mse tu..mintak maaf la kawan2...aku sik salah bagi direction je..then aku asyik merepek yang bkn2..

heheh...yang tak bleh bla nyer kan, ain bawak kete tu..fuiyoo!! jeles! tp dia bwak nampak cm org mabuk gak r...hahahahahaha..tp kalau aku bawak lg la msuk parit agak nyer....kepada sahabat2 ku...ain, kaka, nano, mira and yam..thanks guy..love u so much!! yam mmg otai car drift...hahaha

pas ni hope dapat bwk roomate aku yg mmg teringin nak p umha aku..lagi2 nak pegi shopping kat bukit gambir....hehehe=)





No comments:

Post a Comment