Wednesday, April 1, 2009

1st April in memories..







today is 1st April. Bukan nak cter pasal april Fool yg ntah pe2 ntah tue..tapi..cerita tentang sebuah kenangan manis..hmm...2 thn lbih yg lpas tarikh ni meninggalkan banyak kenangan pada aku...walaupun ia nye sangat sekejap..tapi aku tak leh lupe..hr tu la 1st time aku date n kuar ngan laki...dan tak sangka gak itu kali pertama n maybe terakhir ktowang jumpe...hmmm...yang klakor nyer sehari sebelum jumper, aku ni ntah pe2 ntah..kelam kabut semacam..carik baju nak pakai laa...kasut lor... tudung lor...hahaha..ye la..aku mane de baju cantik2 dulu..pai skang pun baju tak jugak cantik2..hehe..tak tentu arah aku dibuatnyer..nervous semacam..korang pun mesti bleh bayangkan kan...ye lorr...1st time ktekan...pai kasut pun pinjam org..syyhhh!!!jgn bgtaw syape2 taw!...huhuhu..cian tol aku...hmm..tapi saat pertama kalinyer aku jalan berdua..dengan mainan gitar dari seorang lelaki yang bernama 'seman' yang tak ingin dikenali profilenyer, membuat hatiku berbunga riang...cume...nasib baek aku jalan tak tersungkur...hahaha...tapi...biarla sume tu tinggal kenangan...hope "dia" pun tak halang aku utk terus simpan kenangan aku nie...(@_@)

2 comments:

  1. hahaha.. seman kg. pisang..
    lawak tol la cte ekau ni..
    brbunga2 ati aku..

    ReplyDelete
  2. HEHE..yeke....
    bgus la klu bg kesan kt org yg baca cter aku..
    hehehehe..............=)

    ReplyDelete