Friday, April 17, 2009

1st time at ZoO..

Venue: ZOo MelaKa
Date: 11 April 2009
Time: 11.00 a.m (agaknyer kot..haha..pakai jam mati)



tdo jerk makhluk ni....
kudaku gagah berani...!!!



watch out!

itu al unta pandang manalah...pandang ini camera la...!




ehem2!! 1st skali..jangan la kata korang kesian kt aku sbb aku baru 1st time pegi zOO..almaklumla...aku kan bakal menteri..xsempat la nak p zOo-zoO ni..banyak tempat lain yang perlu aku lawat..jadual pun penuh...(heh! poyo jerk..jgn marah arr....) hmm..at last aku dpt p zOo atas pelawaan from my brother in law...dia pun kesian agaknyer bila aku ckp tak pernah p zoOo..huhu..(dh kata jgn kesian kn..) sambil tu dia promote skali la melaka..almaklum la..negeri kelahiran dia..hohoho..ermm..not bad gak..best tgk haiwan2 yang jarang jumpe..besar2...lg2 seladang ntah dtg dr negara mana ntah..bapak beso weii!! tp...ade gak bende yg tak bpe menggembirakan...then..kami jalan punyer jalan pai sakit kaki aku...tibe2 aku nampak ice cream!! waaarrghhhh...ICE CREAAMMMM....yummy! mesti la bli! haus kot..panas lak tu..after ktorang p zoO ktorang p MYDiN yg baru buka kt Melaka 2...shopping sakan la..pai kopak mak aku..heheh..(tipu jerk)...sampai je umah aku keletihan....sampai ku menutup mata...zzzzzZZZZ...








No comments:

Post a Comment