Friday, April 17, 2009

kak dayah, tiNa dan aku..

venue: Muar Town
date: 15 April 2009

At last...kak dayah(kak mOn sbb kwn bek dia panggil doraemon), tina(amoi), n aku(ctea..hehe..nak gak!) dpt kuar bersama2.....ktorang kuar nek kete..amoi yg drive....amoi dilindungi serba salah dgn mak dia sbb mak dia tibe2 ajak dia kuar gak...but..dia kotakan gak janji nak kuar ngan kitorang...hmm...kitorang pun cukup serba salah dh...mule2!! hehe..malu la nak ckp...p karaoke!...heheh...hmm..aku satu blik ngan kak dayah..amoi plak ngn bf dia...so..sbb dia xbanyak jalan ngan aku, sbb tu la xde gambar aku ngan dia...almaklum la..de bf..heheh...aku berkepit ngan kak dayah je la...mule2 beli 10 lagu...blum abih 10 lagu lagi dh tambah 4...so jumlah dia 14 lagu..baru 1o lagu kak dayah dh semput...letih katanyer..haha..kata nak karaoke 100 lagu..yoyo'OO je kak dayah ni...then dh penat melalak p makan kepci..kak dayah blanja..hohoho..best kuar ngan kawan2 nie....hehe..ble la dpt kuar lagi same2...yang wat aku lagi hepy, kak dayah suke dgn hadiah yang aku bg kt dia...even mse tu aku tgh sdih ngan msalah len..tu dh ckup mengubat sedikit hatiku yabg lara..huhuhu..nevermind! hidup mesti enjoY!! tp.....jangan sampai lupakan Allah...renung2 kan..selamat beramal!(^_^)


kak dayah n me...=)







kak dayah ni mmg giler novel...lenguh kaki aku bberdiri tunggu dia membelek2 novel2 kt ctu....tp..keranamu kak dyah..tak polah......


pas karaoke ni...msing2 kebuluq!









No comments:

Post a Comment